A ja, szanowny imienniku , pozwolę sobie nie zgodzić się z Szacownymi Przedmówcami. Ja wybrałbym 1.2. Dlaczego?
- większość czasu samochód spędzi w mieście
- ksenony wyglądają dużo lepiej niż nie-ksenony plus lepiej świecą w nocy, jeśli jeździłbyś w nocy w ogóle (jeździłbyś?)
- 17" felgi wyglądają lepiej niż 16" (ja wiem, że można dokupić/zmienić)
- kilka innych drobiazgów, które umilą podróż których Ambition pewnie nie ma
Ogólnie największym plusem Style'a jest możliwość dokupienia stosunkowo taniego pakietu Amazing (przede wszystkim ksenony).
Moim zdaniem 110KM powinno wystarczyć na takie wyjazdy jak opisałeś.
Po mieście wiadomo a trasy (nie wiem skąd/gdzie/kiedy będziesz jeździł), ale jakość polskich dróg ostatnimi czasy mocno się polepszyła, więc moc nie jest już tak niezbędna (moim zdaniem),
Chyba, że jeździsz dużo po lokalnych drogach + górskich drogach, wtedy 1.4 jak najbardziej bierze góre. Ksenony z czasem zawsze można dołożyć
Czytałem sporo testów 1.2 i w większości testujący chwalili ten silnik. Na Forum sporo użytkowników ma ten silnik i wielkich narzekań nie czytałem.7
Sporo ludzi boi się za to małej pojemności. Tak samo było kilka lat temu jak VAG wprowadzał 1.4TSI 122KM, kiedy podstawą był prosty 1.6MPI. Wielu wtedy nie mogło się pogodzić z ta zmianą a dziś pojemność 1.4 dla Octavii jest uznawana jako optymalna
Powodzenia w wyborze!
- większość czasu samochód spędzi w mieście
- ksenony wyglądają dużo lepiej niż nie-ksenony plus lepiej świecą w nocy, jeśli jeździłbyś w nocy w ogóle (jeździłbyś?)
- 17" felgi wyglądają lepiej niż 16" (ja wiem, że można dokupić/zmienić)
- kilka innych drobiazgów, które umilą podróż których Ambition pewnie nie ma
Ogólnie największym plusem Style'a jest możliwość dokupienia stosunkowo taniego pakietu Amazing (przede wszystkim ksenony).
Moim zdaniem 110KM powinno wystarczyć na takie wyjazdy jak opisałeś.
Po mieście wiadomo a trasy (nie wiem skąd/gdzie/kiedy będziesz jeździł), ale jakość polskich dróg ostatnimi czasy mocno się polepszyła, więc moc nie jest już tak niezbędna (moim zdaniem),
Chyba, że jeździsz dużo po lokalnych drogach + górskich drogach, wtedy 1.4 jak najbardziej bierze góre. Ksenony z czasem zawsze można dołożyć
Czytałem sporo testów 1.2 i w większości testujący chwalili ten silnik. Na Forum sporo użytkowników ma ten silnik i wielkich narzekań nie czytałem.7
Sporo ludzi boi się za to małej pojemności. Tak samo było kilka lat temu jak VAG wprowadzał 1.4TSI 122KM, kiedy podstawą był prosty 1.6MPI. Wielu wtedy nie mogło się pogodzić z ta zmianą a dziś pojemność 1.4 dla Octavii jest uznawana jako optymalna
Powodzenia w wyborze!
Komentarz